Що потрібно знати, якщо ваш рейс затримали.

                                             12644914_189583234735488_3006769783951353840_n

Що потрібно знати, якщо ваш рейс затримали.

У разі затримки рейсу, скасування рейсу внаслідок несприятливих метеорологічних умов, з технічних та інших причин, зміни маршруту перевезення перевізник зобов’язаний організувати для пасажирів в пунктах відправлення і в проміжних пунктах такі послуги:
– Надання кімнат матері і дитини пасажиру з дитиною у віці до семи років;
– Два телефонних дзвінка або два повідомлення по електронній пошті при очікуванні відправлення рейсу більше двох годин;
– Забезпечення прохолодними напоями при очікуванні відправлення рейсу більше двох годин;
– Забезпечення гарячим харчуванням при очікуванні відправлення рейсу більше чотирьох годин і далі кожні шість годин – в денний час і кожні вісім годин – у нічний час;
– Розміщення в готелі при очікуванні вильоту рейсу більше восьми годин – в денний час і більше шести годин – в нічний час;
– Доставка транспортом від аеропорту до готелю і назад в тих випадках, коли готель надається без додаткової плати;
– Організація зберігання багажу.
Вищевказані послуги надаються пасажирам без стягнення додаткової плати.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *